Saturday 16 December 2017







Karakter untuk digunapakai dalam animasi saya seperti dewa.Dewa dipecahkan kepada dua ekor dewa.Merupakan karakter utamanya dalam saya.Jadi dari segi  kepala bkarakter saya banyak  merujuk kepada emoji seperti gambaran di atas.




Saya banyak mengeksplor mengenai rekabentuk  angel.Angel dalam industri Anime misalnya.Memang karakter dalam industri Anime adalah lebih kompleks dan rumit.Saya hanya menggunakan watak yang simply sahaja.Just part-part yang penting sahaja saya guna pakai seperti bahagian sayap contohnya.




Watak dalam animasi saya tidak mempunyai jantina.Menggunakan bentuk-bentuk asas seperti bulat,segitiga dan sebagaiya.



Karakter rekaan saya sendiri dalam "The Guardians".
Mempunyai watak protagonis dan antagonis.


No comments:

Post a Comment