Wednesday 30 September 2015

Artwork Sambil-sambilan

Artwork sambil-sambilan
Ini kerja-kerja sambilan masa cuti sem.Tiada apa yang hendak dibuat,jadinya aku cari benda yang boleh mengisi masa itu.Seperti aku rekod video pindah pula ke software untuk kerja-kerja mengedit,buat prototype apa semua bagai seperti kapal layar.Cuma menggunakan barang-barang kitar semula seperti gabus atau apa sahaja barang yang boleh dikitar semula kita gunanya balik untuk buat sesuatu yang kreatif.



Seperti ini menggunakan tin minuman  

Ini menggunakan perkakasan motosikal





   
Real Steel official video (Original video)


Video asal,aku edit jadi macam ni.Edit dari segi audio sahaja


Bots Hacks



Filem dari barat dilakonkan oleh Hugh Jackman,Dokota Goyo,Evangeline Lilly dan ramai lagi.



Sama juga yang ni,aku buat masa cuti panjang,cuti semester

Stop Motion


Aku akan cari sesuatu yang boleh dibuat dengan kerja-kerja berkaitan dengan seni pelik-pelik.Contohnya prototaip pelbagai,kerja-kerja media yang macam tadi.






No comments:

Post a Comment