Wednesday 30 September 2015

Guide

Guide
Aku suka lukisan-lukisan gaya anime.Jadi command dunia sekarang ini.Sebabnya mempunyai kepelbagaian terutamanya aspek jalan cerita,kepelbagaian membentuk luaran dan dalaman karakter.Kepandaian memilih warna,ilustrasi ,background,kesan bunyi,garisan yang details atau apa sahaja yang berkaitan dengannya.

BLEACH

 FAIRYTAIL

DEATH NOTE

Aku "guna" cerita anime macam gini sebagai guide atau medium untuk aku mula lukis,assingment,sekadar lukis suka-suka atau apa sahaja.


NARUTO SHIPPUDEN

SCHOOL RUMBLE

 FULLMETAL ALCHEMIST


INITIAL D

Dalam banyak-banyak anime,anime bersiri Initial D jadi kesukaan.Cerita mengenai perlumbaan kereta.Menggunakan babak-babak yang penuh dramatik.Aku suka  semua soundtrack dia.Dari awal 1 stage aku dah ikut dia punya perkembangan cerita sehingga 5 stage.









No comments:

Post a Comment